Vrácení zboží

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 Adresa pro zaslání reklamace:

EstheCeuti s.r.o.
Čím 97
Čím
262 03

 

DŮVODY REKLAMACE:

  • Zásilka přišla nekompletní

Zapomněli jsme zaslat některý z objednaných produktů

  •     Zásilka přišla poškozená

Došlo k poškození během přepravy.

  •   Zásilka obsahovala jiný produkt

Doručili jsme Vám jiný produkt, než jste si objednali.

  • Vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení

Zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit

  •   Reklamace nefunkčního produktu

Produkt přestal fungovat nebo je jinak poškozený a chci zboží reklamovat

  

Jak zboží správně zabalit při odeslání k nám?

  1. Zvolte vhodný obal

Doporučujeme krabice, ve které zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená.

Pokud krabici již nemáte, zvolte vhodnou krabici s ohledem na zasílaný produkt.

  1. Zboží v krabici vhodně zabezpečte

Prázdný prostor vyplňte výplňovým materiálem (bublinková fólie, noviny, polystyren apod.).

  1. Vložte potřebné dokumenty a pečlivě uzavřete

Do balíčku vložte daňový doklad a zásilku pečlivě uzavřete a zalepte lepící páskou.

 

Potřebujete poradit?

Kontaktuje naši zákaznickou linku telefonem nebo emailem:

Po-Pá 8:30-16:00 hod                                                            233 344 365

                                                                                                   info@estheceuti.eu